.

Tuesday, April 27, 2010

hepi bezday pn hajar.....(^_^)

Now, we move 2 next stories..24hb April yang lalu, merupakan birthday adik aku n lecturer @ KP aku..yang pasal adik aku  tu, aku wat bodoh je pasal birtday die..ha3. gile jahat  nyer kakak. tp, birthday lecturer aku yang aku excited nak celebrate. ye la, nak amik hati die kan. mana tau kalo dapat markah bonus. kihkihkih. motif yang sungguh jahat...bukan tu sebab utama nye. kitorang saje je nak celebrate. BONDA kitaorang la katakan. biar die terharu sikit, student die ingat tarikh keramat die. so, aku pun text sorang member aku nie, tanye nak celebrate x? die kate on je. pastu, die suruh aku tanye budak2 laki kat klas tu n die tanye budak2 perempuan..aku pun, okey je la..conclusion nye, sume orang pun setuju nak celebrate n kutip 5 hinggit sorang tuk beli kek n makanan. pastu, aku lak yang kene kol pn tu tnye esok ade office ke x.pastu, xpasal-pasal aku terpaksa menipu lecturer kesayangan aku tu. aku cakap kat die, nak jumpe sebab nak tanye soalan past year. die pun, jawab okey la. tapi akan comfirmkan esok pagi yang die akan ade kat office kul bape. 

keesokan pagi nye pun, aku da wat alarm kul 8 pagi tuk kol pn tu, nak tanye kiteorang nye appointment kul bape. dengan xmandi n gosok, aku cakap ngan pn..kalo pn dekat, mesti die cakap busuk gile mulut budak nie ngah kesan air liur basi pun ade lagi...chit!!! pengotor betul la ziera nie...so, confirm la appointment kiteorang tu pukul 10.30 pagi. pastu, aku pun wat ape-ape yang patut n bersiap tuk g appointment...ceh..
mula-mula kitaorang rancang nak wat kat taman tanjung tu. tapi, bile fikir-fikir balik, cam xde idea yang best n gempak lak suruh pn datang kat situ. selama sejam kami memerah idea yang xmau-mau kuar, kami pun decide kiteorang nak rempuh je bilik pn. ape  nak jadi, jadi la hari tu..ha3

so, kiteorang pun, g la serbu bilik pn. n nie video di tempat kejadian.             .SURPRISE!!!!!!

 
 nie kek birthday nye. simple je, yang penting ikhlas..

 
nie la birthday gurl tersebut @ mangsa....
selamat ulang tahun yang ke 46 tahun ye pn siti hajar. semoga pn panjang umur n dimurahkan rezeki. pn jangan letak jawatan dulu tau. tunggu sampai kiteorang graduate dulu ea. Luv u soo much pn.

nie la crew-crew yang terlibat  menjayakan program wakenabeb nie..
        
 
kesian kat kami yang terpaksa duk makan kat bawah je. nak wat surprise katekn.

 
nie gambar kat taman tanjung sebelum bertukar plan.

pn xhabis-habis cakap, "nape la wat susah-susah je. saya da tua da. xpayah nak celebrate2 nie.awak sume tu belum keje lagi. nape membazir nie." macam tu la perangai lecturer kesayangan kami tu. anggap kami macam anak-anak die sendiri. sebab tu kami xkisah pun menghabiskan duit n masa tuk celebrate birthday pn. so, pn patut berasa bangga tau, ade anak murid macam kami nie.he3

di sini, saya ingin berterima kasih kepada semua yang memberi kerjasama untuk menjayakan majlis yang xseberapa ini. so, tahun depan kite buat yg lagi havoc punye ye kawan-kawan. yeah!!!!

.:: THE END ::.

No comments:

Post a Comment